گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۹ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دستگیری رمال و کلاهبردار میلیاردی در خرم آباد

سرپرست پلیس آگاهی استان، از دستگيري رمال و کلاهبردار و کشف کلاهبرداري به ارزش یک ميليارد و 300 میلیون در شهرستان "خرم آباد" خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ “عبدالرضا رخشان” اظهار داشت: در پي مراجعه یکی از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با روش هاي متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعا نویس و رمال مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از متقاضی دریافت کرده است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی فرد کلاهبردار شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرپرست آگاهی استان، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف که پس از جمع بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ رخشان، در پایان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد فريب اين گونه افراد شیاد را که به عنوان پيش گو، فال گير و … اقدام به کلاهبرداري مي کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد اين چنينی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید