مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۳۴ :: ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دفاتر تسهیلگری مشکلاتشان را احصا کنند/ قرارگاه خاتم الاوصیا ظرفیتی برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی است

جلسه بررسی مشکلات و راهکارهای رفع آن در مناطق حاشیه نشین در راستای تفاهم‌نامه *قرارگاه خاتم الاوصیا* به ریاست پورسرتیپ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نماینده قرارگاه و مدیران دفاتر تسهیلگری شهرستان خرم‌آباد برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مریم پورسرتیپ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اظهار کرد: همگی ما به موجب اخلاق انسانی و وظیفه تامین حقوق شهروندی، باید تمام ظرفیت‌ها را بسیج کنیم و کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات محلات کم برخوردار را برطرف نماییم.

پورسرتیپ بیان نمود: دفاتر تسهیلگری مشکلاتشان را احصا کنند و جهت همکاری و مرتفع کردن آنها از ظرفیتی که قرارگاه خاتم الاوصیا در اختیار دارد استفاده نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه با اشاره به نامه سازمان امور اجتماعی در خصوص همکاری با قرارگاه اشاره نمود و گفت: به منظور تعیین اولویت های اجرایی و راهکارها و ایده های عملیاتی در سطح محلات دفاتر تسهیلگری با قرارگاه نشست‌های مشترکی را برگزار نمایند، و در ادامه به تعامل با دستگاه های اجرایی اشاره نمود و فرمودند: امیدواریم در راستای اجرایی کردن برنامه های دفاتر تسهیلگری از ظرفیت خوب قرارگاه خاتم الاوصیا در تعامل قوی با دستگاه اجرایی استفاده شود و مسائل شناسایی شده محلات هدف حل و برطرف گردد.

پورسرتیپ مدیرکل دفتر امور اجتماعی در پایان تاکید کرد: دفاتر تسهیلگری در اعلام نیاز ها و مسائل محلات هدف و ارائه مشاوره با قرارگاه همکاری لازم را داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید