گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۱۲ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
دیدار استاندار با مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور/  تأمین اعتبار تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب کوهدشت و نورآباد

استاندار لرستان در ادامه پیگیری‌های خود در تهران، در راستای تامین اعتبار تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای کوهدشت و نورآباد با محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز حضور داشتند، موضوع تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای کوهدشت و نورآباد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

استاندار لرستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام استان گفت: مشارکت بخش خصوصی و بانک‌ها نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های استان خواهد داشت که جلسه امشب در همین راستا برگزار شد.

زیویار ادامه داد: تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب از اساسی‌ترین زیرساخت‌های شهری به شمار می روند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اهمیت مشارکت بانک‌ها در تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی، در صورت حمایت مالی بانک توسعه تعاون شاهد آغاز عملیات تکمیل و بهره برداری از پروژه های مذکور در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

استاندار لرستان افزود: جبران عقب‌ماندگی ها در بحث زیر ساخت‌های استان ارتباط مستقیمی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دارد و در همین رابطه به دنبال برنامه‌ریزی برای بالابردن سطح همکاری‌ها و بهره‌گیری از همه منابع موجود هستیم.

زیویار با اشاره به مفید بودن جلسه دیشب با مدیر عامل بانک توسعه تعاون، خاطرنشان کرد: با توجه به گفت‌وگوهای صورت گرفته و گزارشات ارائه شده، مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرستانهای کوهدشت و نورآباد قول مساعد داد.

گفتنی است: محمد شیخ حسینی از مدیران جوان و موفق نظام بانکی کشور است که در طول یک دهه گذشته مسئولیت هایی نظیر مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان های خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری و… را در کارنامه مدیریتی خویش دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید