گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۴ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دیدار فرمانده سازمان بسیج استان لرستان با مدیر کل و کارکنان دیوان محاسبات

سرهنگ صارمیان فرمانده بسیج کارکنان استان و سروان نظری فرمانده بسیج کارکنان شهرستان خرم آباد به مناسبت عید غدیر و به منظور برگزاری آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی اداره کل دیوان محاسبات استان لرستان، با مدیر کل و کارکنان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان ضمن خیر مقدم و تشکر از خدمات ارزنده بسیج در همه عرصه ها، سازمان بسیج را یک نهاد فعال، پویا ،چابک و کارآمد در کشور و نیاز امروز کلیه عرصه های نظامی ، امنیتی ، فرهنگی ، اقتصادی و سازندگی برای حفظ دستاوردهای نظام بر شمردند.

وی عملکرد دیوان محاسبات در راستای کمک به بسیج از طریق رصد ، پیگیری و نظارت بر اجرای قوانین بودجه سنواتی و تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی استان جهت اجرای بهتر برنامه ها و فعالیتهای بسیج را تبیین و تشریح کردند و آمادگی دیوان محاسبات را در راستای سیاست‌های رئیس کل دیوان محاسبات کشور جهت همکاری و تعامل بیشتر با بسیج اعلام نمودند.

در ادامه سرهنگ صارمیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران دیوان محاسبات استان خاطر نشان کرد: دیوان محاسبات استان از دستگاه های پیشرو و فعال است و فعالیت‌ها و تعامل آن با بسیج استان را قابل تقدیر دانست.

فرمانده سازمان بسیج کارمندان ضمن تشریح اهداف حادثه غدیر گفت: رمز بقاء و استمرار این پیروزی و حادثه عظیم داشتن آگاهی و بصیرت است و اهداف و اقدامات نظارتی دیوان محاسبات در این خصوص بسیار مهم است .


همچنین در پایان از زحمات اسد زاده تجلیل و جمالی نژاد به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید بهشتی دیوان محاسبات استان لرستان معرفی گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید