استاندار لرستان:
گروه: برگزیده
تاریخ: ۷:۰۸ :: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
راه‌آهن دورود_خرم‌آباد با حفر ۳۵کیلومتر تونل سخت‌ترین پروژه کشور به شمار می‌آید

استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی قرارگاه خاتم در لرستان فعال است، گفت: راه‌آهن دورود_خرم‌آباد با حفر ۳۵ کیلومتر تونل سخت‌ترین پروژه کشور به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار سه‌شنبه در دیدار با محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی که این مرکز در استان اجرا می‌کند فعال هستند، اظهار کرد: سد تاج‌امیر، تقاطع‌غیر هم‌سطح شهدای جاوید‌الاثر خیابان شریعتی خرم‌آباد و چهارخطه توره- بروجرد از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

وی در ادامه به طرح احداث راه آهن دورود- خرم‌آباد اشاره و با بیان اینکه این پروژه با حفر تقریباً ۳۵ کیلومتر یکی از سخت‌ترین طرح‌های عمرانی کشور به شمار می‌آید، افزود: بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد قبل از دولت سیزدهم با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی غیرفعال شده بود که هم‌اکنون ضمن پیگیری‌های لازم و حضور قرارگاه خاتم حدود ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار لرستان گفت: این قرارگاه با توجه به اجرای طرح‌های کلان، ایجاد اشتغال، پروژهای محرومیت‌زدایی در کشور و بین مردم دارای مشروعیت و جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: مردم لرستان نیز به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه استان انتظار ویژه‌ای از این قرارگاه دارند.

زیویار با بیان اینکه اعتبار و مشروعیت همه ما در سایه کارآمدی، انجام وظیفه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در قالب یک مجموعه به نام دولت و نظام فعالیت می‌کنند که هدف اصلی ایجاد رفاه، آسایش برای مردم اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تاکنون با همکاری و همدلی تمام عوامل استان و قرارگاه موانع و مشکلات پروژه های عمرانی استان مرتفع شده است، افزود: برای تامین و تزریق اعتبار به پروژه‌های فعال لرستان پیگیری‌های لازم به انجام آمده و امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها بخش بزرگی از زیرساخت‌های استان فراهم شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید