گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۰۱ :: ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
راه اندازی سایت موزه تاریخی الیگودرز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عطا حسن‌پور در این زمینه گفت: به منظور راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار داشت: این میزان اعتبار با پیگیری نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی به حوزه میراث‌فرهنگی و سایت موزه این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان الیگودرز ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه میراث‌فرهنگی و همچنین گردشگری دارد که شکوفا شدن آن نیازمند جذب اعتبارات ویژه است افزود: بزودی عملیات راه‌اندازی سایت موزه تاریخی را در این شهرستان آغاز می کنیم.

حسن‌پور بیان کرد: بررسی و شناسایی محوطه باستانی، انجام عملیات ژئوفیزیک و خواناسازی و کاووش باستان‌شناختی در محوطه باستانی شهرستان الیگودرز بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان تصریح کرد: همچنین پیگیر هستیم بزودی جشنواره روستایی را در منطقه شول‌آباد الیگودرز به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان برگزار کنیم

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید