تاریخ: ۸:۲۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
رسانه ها مهمترین اهرم جهاد تبیین هستند / دشمنان ما درصدد پنهان کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان رسا ترین و اصلی ترین رویکرد مبارزه در جهاد تبیین را در عرصه روشنگری دانست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در شبکه لرستان، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند، گفت: رسا ترین و اصلی ترین رویکرد مبارزه و جهاد تبیین در عرصه روشنگری می باشد و جهاد تبیین ذات جمهوری اسلامی ایران برای تکریم و آزادی انسانها می باشد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید تشکیل شود تا دشمنان ذات انقلاب اسلامی را وارونه جلوه ندهند، جهاد در عرصه دفاع، دفاع از حرم، جهاد در عرصه علم، جهاد در اقتصاد و غیره همه آنها در جهاد تبیین واقع شده اند و در آن باید مردان متناسب با هر میدانی پرورش یابند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: وقتی که ذات و اهداف انقلاب را تبیین کنیم مردان متناسب با خودش در آن عرصه پیدا خواهند شد، هجوم همه جانبه در بحث رویکرد دشمن با انقلاب در حال حاضر وجود دارد که قطعی بودن این جهاد این است که رسا ترین و اصلی ترین رویکرد مبارزه جهاد تبیین در عرصه روشنگری می باشد.

دکتر ستاری اظهار کرد: روشهایی که در جهاد تبیین وجود دارد باید برای ذات انقلاب اسلامی بیان شوند ما در رویکرد ایجابی و کنشی غفلت کرده‌ایم و در مقابل جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش های آن کوتاه آمده ایم.

وی ادامه داد: در رویکرد استکبار فقط کشور آلبانی با ۱۲۰۰ فرکانس برون مرزی و با ذائقه های متعدد نظام جمهوری اسلامی و ارزش های ما را گمراه می کنند و باورهای ما را از بین می‌برند و ما در برابر این واکنش‌ها هیچ حرکتی نکرده و غفلت کرده ایم.

دکتر ستاری اضافه کرد: لذا وقتی در بحث کنشی حرکتی نداشته‌ایم رویکرد بعدی ما به صورت پدافندی می باشد و در شرایط حال باید برای جهاد تبیین رویکرد پدافندی ما متناسب با هجوم دشمن صورت بگیرد که محور اصلی برای خنثی سازی هجوم دشمن استفاده ابزاری از رسانه‌های تمام شمول است.

معاون استاندار لرستان خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم با این رویکرد فضای جهادی فعلی را دنبال کنیم قطعاً می توانیم نقش اساسی در پدافندی را دنبال و خنثی سازی را انجام دهیم تا به گام اول در بحث کنشی که جامانده ایم به جایگاهی برسیم، اما امروزه دشمنان با تمام ظرفیت تمام ‌ضعف های ما را برجسته و نقاط قوت ما را پنهان می‌کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید