گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۳۹ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
رشد ۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات شرکت گاز لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ۸۶ درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت نمودند. مدیرعامل شرکت گازاستان لرستان با اعلام این خبر گفت: طرح نظرسنجی از ذینفعان از سال ۹۱ تا کنون بصورت متوالی در ٤ حوزه مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد که رشد […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ۸۶ درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت نمودند.

مدیرعامل شرکت گازاستان لرستان با اعلام این خبر گفت: طرح نظرسنجی از ذینفعان از سال ۹۱ تا کنون بصورت متوالی در ٤ حوزه مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد که رشد ۵ درصدی نتایج امسال نسبت به سال گذشته خستگی را از تن همکاران ما زدود.

مهندس لطفعلیان افزود: با توجه به پیاده سازی استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ و تعالی سازمانی، طرح نظرسنجی از مشترکین براساس مولفه های شهرت و تصویر ، محصول و خدمات ، فروش و ارتباط با مشتری ،پشتیبانی از مشتریان و وفاداری به صورت نمونه گیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان بر اساس متدهای علمی آماری انجام می گیرد .

لطفعلیان با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین می باشد گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن می باشد .

وی افزود: استقرار استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ ، سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان ، راه اندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦ ، صدور قبض در محل و راه اندازی سامانه امداد مکانیزه از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد لیکن پرسنل شرکت گاز استان لرستان با تلاش شبانه روزی خود در صدد افزایش رضایت مشتریان می باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید