گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۱۲ :: ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
رفع موانع شش واحد تولیدی در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از رفع موانع شش واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و بازگشت آنها به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سیروس ابراهیمی بیستم تیرماه در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری، گفت: بازپرداخت تسهیلات بانکی و امحال تسهیلات مهم ترین مشکلات این شش واحد تولیدی بودند که با هماهنگی های انجام شده به نتیجه رسیدند.

وی عنوان کرد: اختلاف نظر بین امحال سرمایه های تسهیلات تکلیفی سرمایه در گردش و مدت امحال این تسهیلات از مهم ترین مباحث مطرح شده در طتاد تسهیل بود.

معاون استاندار ادامه داد: در این راستا طی ارتباط تلفنی با مدیر کل ستاد تسهیل کشور نقاط مبهم این اختلاف نظرها مرتفع شد.

ابراهیمی همچنین به تصمیم گیری در خصوص یک مورد تملکی کارخانه تولید رب گوجه در ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: این تولیدی رب سازی به دلیل بدهی بانکی در تملک بانک کشاورزی قرار داشت.

وی افزود: با رای زنی های انجام شده در ستاد تسهیل مصوب شد که این تولیدی بدهی خود را در زمان تعیین شده پرداخت و از تملک بانک کشاورزی خارج شود.

سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری صبح روز بیستم تیرماه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی، دبیری مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن شماره یک استانداری لرستان برگزار شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید