تاریخ: ۱۹:۰۸ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
زحمات استاندار لرستان بدون همراهی رسانه دیده نخواهد شد!

صبح امروز استان لرستان میزبان رخداد مهمی بود افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صادرات استان لرستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان لرستان که با همایش تجاری لرستان و مقامات بلندپایه‌ای از کشور عراق نیز همراه بود.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- عدم هماهنگی استانداری لرستان در دعوت از خبرنگاران در پوشش این رویداد مهم تجاری به وضوح مشخص بود که اکثر خبرنگاران طی تماس تلفنی با هم و یا به طور ناگهانی از جزییات برگزاری این همایش تجاری و نمایشگاه مرتبط با آن مطلع می‌شدند!
ریشه بسیاری از مشکلات استان لرستان از جمله بیکاری و‌ سایر آسیب‌های اجتماعی در نبود صنعتی پایدار در لرستان است لذا جرقه هماهنگی با کشور عراق و تلاش برای افزایش صادرات از لرستان به بازار عراق قطعا نقطه امیدی برای رونق اقتصادی استان است و مسلما اطلاع رسانی گسترده این رخداد مهم توسط اصحاب رسانه اثرگذارتر از هر زمانی است. اما ظاهرا استانداری لرستان و شورای اطلاع رسانی استان اعتقادی به رسانه و پوشش گسترده اصحاب خبر ندارد. نشان به آن نشان که امروز یک از معاونین استاندار با لحنی معترض و عجولانه در مقابل مصاحبه دو تن از خبرنگاران خرم‌آباد با مقامات بلندپایه عراقی گفت:« برای چی می‌خواهید مصاحبه بگیرید؟!»
خلاصه مصاحبه گرفته شد و این دو همکار پرتلاش تیتر زدند:
۳۰ درصد از صادرات لرستان به عراق می‌رسد
محصولات لرستان قابلیت عرضه در بازارهای اربیل و کردستان عراق را دارند

جناب معاون استاندار امیدواریم حالا متوجه دلیل مصاحبه خبرنگاران شده باشید و نیاز نباشد متذکر شویم فلسفه ورود رسانه و خبرنگاران برای عبور لرستان از مشکلات است البته تا زمانی که استانداری لرستان رسانه‌گریز است لرستان چندان پیشرفتی نخواهد داشت!

نرگس سپه‌وند
مدیر پایگاه خبری سنگ نوشته

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید