گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۲ :: ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
زیرسازی محور روستایی، بزنوید لرستان به روستای چین در چهار محال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران زیر سازی محور روستایی، بزنوید لرستان به روستای چین در چهار محال و بختیاری در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی در جریان بازدید از روند احداث مسیر بزنوید الیگودرز به روستای چین کوهرنگ ، اظهار کرد: با توجه به مشکلات تردد بین استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان سال ، با پیگیری های صورت گرفته در سازمان راهداری، مقرر شد این مسیر به طول ۲۵ کیلومتر احداث شود.

وی ادامه داد: کار راه شکافی این مسیر توسط یک اکیپ از مهندسی ارتش با همکاری اداره کل استان‌های لرستان و استان چهارمحال بختیاری انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: در حال حاضر زیرسازی این مسیر با تلاش پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان و چهار محال بختیاری با ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین ، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

شیروانی عنوان کرد: احداث این مسیر اهمیت ویژه‌ای دارد چون علاوه بر برقراری راه ارتباطی بین دو استان و تردد آسان مردم ، می‌تواند یک راه پدافندی مناسب باشد تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید