استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۱ :: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
شمارش معکوس برای برگزاری کنگره شهدا در استان آغاز شد

استاندار لرستان گفت: شمارش معکوس برگزاری کنگره شهدا در استان آغاز شده و خوشبختانه کارها با کمترین کاستی در حال انجام هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار صبح یک شنبه نهم مهرماه در جلسه ی ستاد کنگره شهدای استان با بیان این که ششم آبان ماه آغاز کنگره شهدا در لرستان است، عنوان کرد: کمیته های تخصصی گزارشات خود را در جلسه ی ستاد کنگره اعلام کردند و امورات مورد نظر به خوبی در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: یکسری اصلاحات در برخی موارد می بایست انجام شوند که به مسئولین کمیته های مربوطه در این جلسه ابلاغ شدند.

استاندار لرستان برگزاری کنگره شهدا را یک اقدام جهادی قلمداد کرد و اظهار داشت: اقداماتی که مسئولین برگزاری کنگره انجام می دهند علاوه بر روال اداری آنها است و این مصداق کار جهادی می باشد.

زیویار شهدا را الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت برشمرد و گفت: از زمانی که بنا شد کنگره شهدا در استان برگزار شود تا کنون لرستان ۱۱ شهید را تقدیم نظام و ملت کرده است.

وی افزود: این تعداد از شهید در استان ظرف یک سال گذشته نشان می دهد که کاروان فداکاری، ایثار و شهادت در این خطه همچنان در جریان و حرکت است.

استاندار به شهادت سعید پناهی فر که مراسم تشییع پیکرش امروز در کوهدشت برگزار شد اشاره کرد و عنوان کرد: خوشبختانه کاروان شهدا برای حرکت رو به جلوی کشور از حرکت باز نایستاده و این تلنگری به مسئولان برگزاری کنگره شهداست که باید تبیین را بیش تر از گذشته انجام دهند.

زیویار تصریح کرد: استان لرستان در ایثار و فداکاری جزو رکوردداران در کشور بوده که مایه ی افتخار همه ی ماست.

وی شهدا را پیوست دائمی ارزش های کشور برشمرد و تأکید کرد:یکی از مهم ترین اهداف برگزاری کنگره شهدا برای ما در هر لباس و جایگاهی که قرار داریم توجه به فداکاری و ایثار شهداست که با تأسی از سرورو سالار شهیدان از ارزش های دینی و ملی دفاع کرده و جان خود را فدا کردند.

استاندار لرستان اجر کسانی را که برای شهدا زحمت می کشند از جمله مسئولان برگزاری کنگره شهدا غیر قابل توصیف دانست و ابراز کرد: ان شاالله اعضای برگزاری کنگره در استان به نحو شایسته از عهده ی آن برخواهند آمد.

زیویار در پایان تأکید کرد: فاصله ی زمانی جلسات هماهنگی برگزاری کنگره تا آغاز آن کوتاه تر شوند.

جلسه ی ستاد برگزاری کنگره شهدا در استان لرستان به ریاست استاندار لرستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و سایر مسئولان ذیربط استان برگزار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید