تاریخ: ۱۳:۳۸ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
شورای شهر باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کند

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان و دادستان مرکز استان روز جمعه از برخی پروژهای عمرانی خرّم آباد بازدید نمودند و بر ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی تاکید کردند، در این بازدید معاونین عمرانی، خدمات شهری ، شهرسازی شهرداری خرّم آباد ایشان […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان و دادستان مرکز استان روز جمعه از برخی پروژهای عمرانی خرّم آباد بازدید نمودند و بر ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی تاکید کردند، در این بازدید معاونین عمرانی، خدمات شهری ، شهرسازی شهرداری خرّم آباد ایشان را همراهی می کردند.
رییس شورای قضایی لرستان بیان داشت: متاسفانه خدمات شهری به مردم به دلیل ضعف نظارت و نبود یک طرح و برنامه منظم ، در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.
بدری سپس خاطر نشان نمود: در ساخت و سازها ، آنچه تا کنون خیلی اهمیت داشته جنبه های در آمد زایی آن بوده است، تأکید روی درآمد های بیشتر سبب رشد کمی شهرها گردیده و جنبه های کیفی آن به فراموشی سپرده شده است ودر واقع شهروندان خرم آباد با مشکلات زیاد مواجه اند.
وی افزود: در حال حاضر مردم از ارائه خدمات شهری، جمع آوری زباله ، نظافت معابر ، ایجاد فضاهای مناسب تفریحی و سبز، ایجاد پایگاه های فرهنگی و مذهبی و و وضعیت ترافیک و پارکینگ به شدت شکایت دارند.
رییس کل دادگستری لرستان در پایان تاکید کرد: نابسامانی های بوجود آمده حاصل ضعف مدیریت شهری است و شورای شهر باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کند تا در ارائه خدمات شهری اختلالی ایجاد نشود، پروژه های عمرانی نباید متوقف بماند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید