گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۶ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
صدور ۸۱ هزار جلد سند در روستاهای لرستان/ امکان دریافت تسهیلات و افزایش ارزش اقتصادی املاک

مدیرکل بنیادمسکن لرستان در جلسه مشترک با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از صدور ۸۱ هزار جلد سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مسعود رضایی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن،‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان باهمکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵هزار نفرجمعیت استان را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: تاکنون ۸۱ هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵هزار نفرجمعیت استان با همکاری اداره ثبت اسناد واملاک استان صادر شده است.

رضایی اظهار کرد: با تعامل و برنامه ریزی مشترک بنیاد مسکن لرستان و ثبت اسناد و املاک استان در سال جاری صدور ۸ هزار جلد سند روستایی و شهری و تبدیل ۳هزار جلد اسناد دفترچه‌ای به تک برگ انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان تصریح کرد: صدور سند مالکیت در روستاها مزایای دریافت تسهیلات، ضمانت بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی ملک را به همراه دارد و این شرایط میل و رغبت مردم برای سند دار کردن املاک را افزایش می‌دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید