گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۹ :: ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
ضرورت بازگشایی محور پلدختر /آزادراه تحت هیچ شرایطی نباید بسته شود

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در حال حاضر باتوجه به شرایط سخت مردم در پلدختر بازگشایی محور جنوب اولویت اصلی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در حال حاضر باتوجه به شرایط سخت مردم در پلدختر بازگشایی محور جنوب اولویت اصلی است درتلاشیم محور پلدختر به سمت معمولان را وصل کنیم اما در مسیر معمولان به ویسیان هم مشکل داریم و تعداد زیادی از روستاها بدون راه هستند و یا اینکه راه دسترسی مناسبی ندارند که برقراری ارتباط این روستاها دغدغه ماست.

شرفی گفت: امیدواریم با کمک همه دستگاه های خدمت رسان، امدادی، نیروهای نظامی سپاه، ارتش و … بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: در شهرستانهای دورود، ازنا و بروجرد هم مشکلاتی وجود دارد راههای روستایی زیادی قطع شده است محور اصلی خرم آباد- بروجرد در منطقه هولاندشت به علت تخریب دو دستگاه پل مسدود شده است همکاران در تلاشند تا تردد دوطرفه را برقرار کنند در حال حاضر تردد در محور جایگزین خرم آباد_ بیرانشهر- بروجرد انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با قدردانی از پلیس راه گفت: شب گذشته وزیر راه و شهرسازی تذکرات لازم را به شرکت آزادراه داد و تاکید داشت که بخش خصوصی باید امکانات را بیشتر کنند و محور آزادراه خرم آباد- پل زال تحت هیچ شرایطی نباید بسته شود.
در این راستا مسئولیت کنترل آزادراه به اداره کل راه و شهرسازی لرستان واگذار شد.

وی با بیان اینکه در محور سپیددشت مشکل داریم، افزود: محور سپیددشت به شول آباد وصل شده است تعداد زیادی از روستاهای الیگودرز مسدود است در چگنی بخشی از راه های روستایی به دلیل ریزش کوه مسدود شده است درصدد انتقال بلدوزر به منطقه هستیم برای کمک به بازگشایی راههای روستایی شهرستان الشتر با پیمانکاران بخش خصوصی هماهنگ شده است.

شرفی با بیان اینکه کار بسیار سختی داریم، تصریح کرد: حتی یک لحظه از کار دست نکشیده ایم با تمام امکانات و نیروها و کمک همه مسئولان در رأس همه استاندار لرستان در تلاش هستیم که مردم به زندگی برگردند. اما اگر همه امکانات هم بسیج شوند یک روزه نمی توان همه این خسارتها را جبران کرد هرچند سخت است اما از مردم انتظار داریم صبر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اولویت و تمرکز اصلی ما محور جنوب است چون مشکلات این محور دوچندان است از مردم سایر نقاط استان که مشکلات کمتری دارند توقع داریم بیشتر صبر کنند قطعا امشب و فردا امکانات سایر استانها وارد می شود که بیشتر از ظرفیت پلدختر خواهد بود و برای سایر شهرها هم ارسال خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید