مدیرعامل بانک توسعه تعاون
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۳۳ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
طرح‌های گردشگری لرستان در اولویت تسهیلات تبصره ۱۸ قرار دارند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری کشور گفت: طرح‌های نیمه کاره و به‌ویژه طرح‌های توسعه گردشگری در لرستان از تسهیلات تبصره ۱۸ بهره‌مند خواهند شد.

به‌گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد شیخ حسینی امروز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ضمن بیان خبر فوق، تشریح کرد: تاکنون دولت سیزدهمین در حوزه حمایت از تولید و اشتغال برنامه‌های خیلی خوبی داشته است و در قانون بودجه تسهیلات تکلیفی یا همان تبصره ۱۸ خوبی برای استان‌های کمتر برخودار در نظر گرفته شده است که استان لرستان نیز مشمول این تسهیلات است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: یکی از مزیت‌های استان لرستان پتانسیل گردشگری است و لرستان به واسطه ظرفیتهای طبیعی و خدادادی است در اولویت بانک توسعه تعاون و سایر بانک‌های عامل قرار دارد لذا انتظار می‌رود بخش خصوصی با برنامه‌ریزی و پیگیری از طریق وزارت‌خانه و نیز از طریق استانداری لرستان نسبت به تکمیل پرونده طرح‌های توسعه‌ای خود اقدام کنند تا انشالله تسهیلات خوبی برای استان لرستان تخصیص پیدا کند.

او افزود: در زمینه تخصیص تسهیلات، مناطق مناطق کمتر برخودار در اولویت بانک‌های عامل قرار دارند لذا بانک توسعه تعاون نیز اعلام می‌دارد، همه طرح‌های نیمه تمام و تکمیلی لرستان که از سوی وزارت میراث‌فرهنگی و یا بخش‌ خصوصی وابسته به گردشگری معرفی شوند در اولویت تخصیص تسهیلات قرار دارند.

شیخ حسینی تاکید کرد: پس از تکمیل پرونده این عزیزان و ارجاع به بانک‌‌ عامل توسعه تعاون تلاش ما بر این است که طرح‌های توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش حداکثر جذب تسهیلات را داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید