گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
طرح ویژه بانک کشاورزی برای مساعدت با بدهکاران

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان خبر داد: طرح ویژه وصول مطالبات برای مساعدت با بدهکاران این بانک تا پایان آذرماه امسال تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی جهانی میر اظهار کرد: در قالب این طرح، در صورت تسویه کامل بدهی تسهیلات سرمایه در گردش، به شرط داشتن میانگین حساب، تا ۱۰۰ درصد و در صورت نداشتن میانگین حساب، تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده، امکان پرداخت وام وجود دارد.

وی طرح ویژه وصول مطالبات بانک را فرصتی مناسب برای بدهکاران دانست و افزود: همچنین مشتریانی که اقساط تسهیلات سرمایه ای آنها معوق شده است می توانند در صورت پرداخت قسط آخر و تسویه بدهی، با شرایطی که گفته شد، از این طرح استفاده کنند.

وی گفت:در این طرح شرایط ویژه ای برای بخشودگی جرایم دیرکرد (۶ درصد وجه التزام) در نظر گرفته شده است و از شروع اجرای طرح در شهریور ماه سال جاری تا پایان مهر ماه جرایم دیرکرد ۹ هزار و ۲۴ فقره از تسهیلات بدهکاران بانک کشاورزی لرستان مشمول بخشودگی شدند.

جهانی میر بیان کرد: بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان آذرماه سال جاری می توانند با مراجعه به شعب این بانک مطابق با مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید