هشتادو نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۱۸ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی دام و طیور لرستان

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان خبر داد: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش نهاده های دام و طیور در طرح مردمی سازی یارانه‌ها توسط شعب این بانک پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی جهانی میر مدیر شعب بانک کشاورزی استان ضمن گرامیداشت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی در تشریح عملکرد این بانک در راستای پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه ها ،اظهار داشت: شعب این بانک از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تا کنون مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش تامین نهاده های دام و طیور به ۳۰۷ نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان پرداخت کردند.

وی افزود:این بانک هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام ،طیور و آبزیان در راستای تامین امنیت غذایی کشور، صدور دامدارکارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی را در دستور کار قرار داده است و با تسهیل شرایط اعتبارسنجی و تضمین با بسیج همکاران شعب بانک کشاورزی و ارائه خدمات حتی در روز های تعطیل این تسهیلات با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

جهانی میر تصریح کرد :بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک با نرخ سود ۱۰ درصد و به واحد های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت می کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اعلام کرد: با تخصیص مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان، تعداد ۱۹۸ طرح از طرف سازمان جهاد کشاورزی به مدیریت بانک کشاورزی استان معرفی شده است.

جهانی میر افزود : شعب این بانک از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای احداث گلخانه ها و تامین سرمایه درگردش واحد های تولیدی دام و طیور به ۶۲نفر از متقاضیان پرداخت کردند و تعداد ۱۳۶ طرح در حال بررسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های تولیدی و زیربنایی در بخش کشاورزی از اولویت های استان می باشد تصریح کرد:این بانک ضمن جذب مبالغ تخصیصی، پیگیر اخذ اعتبارات بیشتر برای پرداخت به متقاضیان بخش کشاورزی می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید