تاریخ: ۱۲:۲۳ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
علت فوت پزشک متخصص بیمارستان دلفان اعلام شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان با اشاره به فوت خانم دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق در لرستان گفت: باتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، یونس آزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به جزئیات مرگ پزشک متخصص قلب و عروق در لرستان اشاره کرد و افزود: با فوت مرحوم خانم دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی.های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت: باتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می‌شود.
آزاد پور بیان کرد: همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

لازم به ذکر است: چهارم فروردین ماه امسال بود که خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید