گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
علی دهقان‌نژاد به شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور راه یافت

در انتخابات مجمع عمومی و فوق‌العاده شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور، علی دهقان‌نژاد با کسب آرای لازم به شورای مرکزی این تشکل راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، انتخابات مجمع عمومی و فوق‌العاده شورای مرکزی جامعه اسلامی کشور صبح امروز ۳۰ مرداد ماه ۹۹ به صورت کاملا الکترونیکی برگزار کردید که در این رقابت انتخاباتی علی دهقان‌نژاد از استان لرستان از مجموع ۱۹۲۸ رای ماخوذه با کسب ۷۲۷ رای به عنوان نفر دوم به عضویت شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور درآمد.

دهقان‌نژاد از نیروهای ولایی و انقلابی لرستان است که در حال حاضر دبیری جامعه اسلامی کارگران این استان را بر عهده دارد.

وی در پیامی حضور گسترده جامعه کارگری در این انتخابات را برگ زرینی در کارنامه درخشان جامعه کارگری دانست و مراتب سپاس و امتنان خود را از حضور پرشور کارگران خدوم و زحمتکش ابراز داشت.

در متن این پیام آمده است:
با حمد و سپاس به درگاه خداوند منان و سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود و صلوات به پیشگاه مقدس بقیه الله العظم ارواحنا فداه و با آرزوی طول عمر توام با عزت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظلع‌العالی) بدینوسیله مراتب سپاس و امتنان خود از ذره پروری‌ها و مهرورزی‌های هماره و بیکران اعضای جامعه اسلامی کارگران کشور و به خصوص اعضای زحمتکش و خدوم جامعه اسلامی کارگران لرستان را ابراز می‌دارم.

جامعه کارگری کشور اینبار نیز با حضور گسترده در انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران در مسير سربلندي ايران عزيز فخر آرايى كردند و با نظر به اهمیت شرایط حساس و این‌که جامعه کارگری در وضعیت معیشتی و اقتصادی بدی قرار دارد نشان دادند برای حصول نتایج مطلوب و ایده‌آل بایستی همبستگی تشکیلاتی حفظ گردد.

امید است با توکل بر ذات اقدس پروردگار و با اتکا بر دانش، تخصص، تعهد و البته تلاش، پشتکار و همکاری، همیاری و همدلی اعضای شورای مرکزی بتوانیم با صلابت و استقامت و تداوم و استمرار، بیش از گذشته یاری گر زحمت‌کشان و‌ خادمان عرصه کار و تولید بوده و در راستای ارتقا جایگاه و منزلت جامعه کارگری قدم‌های مثبت و موثری برداریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید