تاریخ: ۲۲:۵۰ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
عوامل قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: عوامل قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از شاپورخواست، بر اساس این گزارش، سردار یحیی الهی، افزود: ۵ عامل قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان دستگیر شده‌اند که ۲ نفر عامل اصلی قتل و ۳ نفر در این جنایت، نقش معاونت داشته‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱، قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان، اندکی پس از برگزاری مراسم تودیع وی خبرساز شد و عملیات عوامل پلیس برای یافتن عاملین این جنایت، پس از حضور در صحنه جرم آغاز گردید.

وی، ادامه داد: ابعاد این جنایت بسیار پیچیده بود اما، خوشبختانه کارآگاهان ما در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با بهره‌گیری از اقدامات فنی و پلیسی، عاملین و قاتلین را شناسایی و دستگیر کنند.

الهی، گفت: ۵ عامل قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان طی ۴ عملیات ضربتی دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون در اختیار عوامل انتظامی هستند.

انگیزه عاملین قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان مشخص نیست
او، خاطرنشان کرد: تا این لحظه، انگیزه قاتلین مشخص نیست و موضوع در حال بررسی کارشناسی توسط عوامل انتظامی پلیس آگاهی لرستان است.

سردار الهی، گفت: از همکاری دستگاه محترم قضایی استان کمال تقدیر و تشکر را دارم و این اطمینان را به مردم شریف لرستان می‌دهم که فرزندان آنان در سازمان انتظامی، با مجرمین و متخلفین، برخورد قاطع خواهد کرد.

گفتنی است: چهارم بهمن ماه سال جاری، حشمت اله بهرامی مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان، اندکی پس از تودیع از مسوولیت، توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان باخت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید