خرم‌آباد در وضعیت قرمز
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۰۵ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
فرماندار خرم‌آباد: راهی جز تشدید محدودیت‌ها و رعایت بیشتر پروتکل‌ها وجود ندارد

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به فراگیری کرونا در سراسر مناطق شهرستان، گفت: راهی جز تشدید محدودیت‌ها و رعایت بیشتر پروتکل‌ها وجود ندارد و در این راستا نیازمند همکاری عموم مردم برای گذر از پیک پنجم کرونا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان، با اشاره به فراگیری کرونا در سراسر مناطق شهری، اظهار کرد: راهی جز تشدید محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد و در این راستا نیازمند همکاری عموم مردم برای گذر از پیک پنجم کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا، در شهرهایی با وضعیت قرمز، به جز گروه‌های شغلی شماره یک، مابقی باید تعطیل شوند، ضمن اینکه تردد بین شهری و بیرون استانی کنترل و از ورود خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر تعطیلی سالن‌ها و تالارهای عروسی و پذیرایی این شهرستان، از توقف فعالیت در این مراکز طی امروز خبر داد.

طولابی همچنین بر تشدید محدودیت‌های تردد در راه‌های منتهی به آرامستان‌ها تاکید و از عوال انتظامی درخواست کرد از ورود خودروها به آرامستان‌ها جلوگیری کرده و در صورت تخلف جریمه‌های پیش‌بینی شده را اعمال کنند.

وی ادامه داد: همایش‌ها و مسابقات ورزشی مطابق دستورالعمل کرونا کاملا تعطیل شود، تورهای سیاحتی و گردشگری نیز از انجام هرگونه اقدام در این حوزه‌ها خودداری کنند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه اصناف شهرستان نیز همکاری لازم را برای پیشگیری از شیوع کرونا با عوامل انتظامی و دستگاه‌های متولی داشته باشند، گفت: انتظار می‌رود این اعمال محدودیت‌ها هر چه سریع‌تر در جهت مدیریت و کنترل موج جدید کرونا انجام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید