دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۶ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
فضای مجازی ظرفیتی برای مبارزه با معضل اعتیاد است

صبح امروز نشست صمیمی فعالین فضای مجازی با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اردشیر صفاپور در این نشست ابراز داشت: اعتیاد به عنوان چهارمین بحران همه‌گیر دنیا کشور ما را نیز تهدید می‌کند و متاسفانه روز به روز در حال گسترش است که پیر و جوان،زن و مرد و فقیر و غنی نمی‌شناسد و در کمین همه اقشار جامعه است.

صفاپور با اشاره به تلاش مستمر کشور در مبارزه با اعتیاد و تقدیم ۴ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز توسط نیروی انتظامی، تصربح کرد: فقط با استمداد از قوه قهریه و دستگیری و اعدام قاچاقچیان اعتیاد ریشه‌کن نخواهد شد و زمانی می‌توانیم به بک اجماع موفق‌‌آمیز برسیم که در در ایجاد حساسیت و مسئولیت‌پذیری افراد نسبت به مبارزه با معضل اعتیاد عمل کنیم و نیازمند فرهنگسازی در خانواده‌ها و جامعه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: خبرنگاران در کنترل وهدایت افکار عموم نقش موثری دارند و در همین راستا نیازمند ورود رسانه با هدف فرهنگسازی در امر افرایش مسئولیت پذیری افراد مختلف جامعه هستیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی نیز خواستاریم که با هماهنگی و برنامه ریزی درست در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعال باشند.

صفاپور ابراز کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دارای ۵ کمیته تخصصی است شامل: کمیته درمان شامل مباحث درمانی افراد گرفتار شده در دام اعتیاد، کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر با ریاست نیروی انتظامی، کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد به ریاست بهزیستی،
کمیته حقوقی و قضایی به ریاست دادگستری و کمیته سازمانهای مردم نهاد با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید