معاون عمرانی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
قرارگاه محرومیت زدایی در لرستان تشکیل می‌شود

معاوم هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی و کار جهادی در سیستم اداری ترویج داده شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمدرضا دالوند شامگاه چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از جهادگران فعال با بیان اینکه شهدا با تفکر بسیجی، از خود گذشتگی و ایثار از دین، نظام و وطن دفاع کردند، اظهار کرد: هرچه از آن روزهای با ارزش فاصله می‌گیریم تکلیف ما به منظور نگهداشتن و ترویج این الگو و تفکر سنگین‌تر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: نیاز مبرم جامعه امروزی داشتن تفکر بسیجی و کار جهادی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان حضور جوانان انقلابی و جهادگر را در جامعه امروزی ارزشمند عنوان کرد و گفت: توسعه و پیشرفت جامعه به ویژه لرستان در گرو تفکرات جوانان انقلابی و جهادگر و همچنین کار و تلاش شبانه روزی است.

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی لرستان در حال شکل‌گیری است، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در این قرارگاه مشارکت داشته باشند تا محرومیت زدایی را در مناطق استان به حداقل برساند.

دکتر دالوند با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و کار جهادی در سیستم اداری، بیان کرد: تنها راه محرومیت‌زدایی در کشور به ویژه استان ترویج این فرهنگ میان کارمندان اداری است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید