گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۲۴ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
حجم سرقت کابل‌ها از شبکه مخابرات بیش از حد تصور است

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در حال حاضر تلفن ثابت حدود ۲۰۰ مشترک در سطح شهرستان دورود منطقه شهرک سینا به دلیل سرقت کابل قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: باتوجه به حجم بالای سرقت‌های مکرر شبکه کابل مراکز مخابراتی در سطح استان به ویژه دورود ، اتصال خطوط قطع شده با توجه به شرایط تحریم ها و مشکلات نقدینگی شرکت کمی زمان بر، اما در حال انجام است.

وی افزود: متاسفانه حجم سرقت کابل‌ها از شبکه بیش از حد تصور می‌باشد که این موضوع به منجر قطع ارتباط تعداد زیادی از مشترکین شده است که اگرچه برخی از آن‌ها وصل شده اند، اما در حال حاضر مشترکین زیادی قطع شده داریم که اتصال آن‌ها به تدریج در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مخابرات لرستان در مورد سرقت کابل ادامه داد: قطعی‌های تلفن ناشی از سرقت کابل در نقطه خاصی از دورود نیست و در تمام مناطق صورت می‌گیرد، ولی متاسفانه این موضوع درحاشیه شهر نسبت به مناطق دیگر بیشتر انجام می‌شود.

شمسی فر بیان کرد: اگرچه قطع خطوط تلفن بعد از اعلام به شماره ۲۰۱۱۷ در دستور کار مراکز قرار می‌گیرد، ولی حجم سرقت‌ها زیاد است ودر بسیاری از مواقع تا سه بار ترمیم و اتصال شبکه صورت گرفته، اما باز هم به دلیل سرقت کابل، شبکه دچار قطعی شده است.

گفتنی است ارتباطات تلفن ثابت مناطق شهرک سینا ، اسلام آباد حسین اباد ، جماران، انگشته و توابع ژان ، امام اباد و چمنار به دلیل سرقت مکرر شبکه کابل و تجهیزات مخابراتی قطع می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید