مدیرعامل شرکت آبفار لرستان:
تاریخ: ۲۲:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
قطع راه ارتباطی مشکل عمده لرستان/ ۶۲۰ روستا مشکل آب شرب دارند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان غروب امروز در گفتگو با پایگاه خبری سنگ نوشته خبر داد: به طور تقریبی 130 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب شرب روستایی استان لرستان وارد شده است و 620 روستا شامل 150هزار نفر جمعیت در استان با مشکل قطع آب مواجه هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان غروب امروز در گفتگو با پایگاه خبری سنگ نوشته خبر داد: دومین مرحله سیلات خسارات زیادی به روستاهای استان خصوصا بخش معمولان و پلدختر وارد نموده و تخمین دقیق خسارات فعلا ممکن نبوده وبیشترین خسارات در حیطه تاسیسات آبفار به ترتیب به شهرهای پلدختر، خرم آباد، چگنی، دلفان و شهرستان کوهدشت وارد شده است.

کاکاوند افزود: به طور تقریبی می توان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب شرب روستایی استان لرستان وارد شده است.

وی تاکید کرد: عمده مشکل استان در حال حاضر قطع راه دسترسی در جاده هاست. ۶۲۰روستا در استان با مشکل قطع آب مواجه هستند و برخی از روستاها مشکل قطع برق نیز دارند.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان بیان داشت: تا به امروز ۹۸/۱/۱۳ مشکل قطع آب ۱۰۸ روستا در استان رفع گردیده است و ۱۳۵ اکیپ اتفاقات در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستند.

علیرضا کاکاوند ابراز داشت: در حال حاضر اولویت اصلی آبفار رسیدگی به شهرستان پلدختر است که به دلیل قطع راه ارتباطی و عدم دسترسی جاده مردم در مضیقه هستند و حتی با مشکل ارتباط تلفنی نیز مواجه هستند.

وی در خصوص حمایت دیگر استانها اشاره کرد: در جهت رفع مشکل آب روستا ها از استانهای یزد، تهران، سیستان و بلوچستان، البرز و آدربایجان شرقی تقاضای کمک کردیم.

گفتنی ست: از این استانها ۳۵ دستگاه تانکر آبرسانی به استان وارد شده ونیز ۲۰ کیلومتر خط لوله از استانهای اصفهان و آذربایجان شرقی ارسال شده است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان و راه دسترسی میسر بود بازدید از روستاها انجام شده است و هم اکنون آب بسته بندی و توزیع آن در روستاها نیاز مبرم استان است.

مدیرعامل آبفار لرستان در پایان گفت: شرکت آبفار استان لرستان با تمام توان پیگیر رفع مشکل مناطق سیل زده می باشد و هم اکنون ۴۰ اکیپ اجرایی، چندین اکیپ اتفاقات، دو معاون و ۵ مدیر از شرکت آبفار در شهرستان پلدختر حضور دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید