تاریخ: ۲۰:۱۷ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
قیمت حداکثری گوشت گاو کیلویی ۲۲۰ و گوشت گوسفندی ۲۴۰ هزار تومان اعلام شد

طی چند روز گذشته در بازار گوشت استان شایعاتی به وجود آمد که قیمت گوشت تا حدود ۳۰۰تا۳۲۰ هزار تومان افزایش یافته که این عامل باعث شد طی بررسی‌های کارشناسی معاونت اقتصادی استانداری لرستان و سازمان جهاد کشاورزی استان قیمت حداکثری گوشت گاو کیلویی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی کیلویی ۲۴۰ هزار تومان برای مصرف در بازار درنظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بازرسان تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی لرستان از قصابی‌ها و فروشگاه های زنجیره ای استان بازدید کردند و برای تعداد ۲۰ قصاب به جرم گران فروشی تشکیل پرونده دادند.

در همین راستا جواد احمدپور مدیر بازرسی کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه تعدادی از بازرسان از قصابی ها و فروشگاه‌های زنجیره ای سطح استان بازدید کردند و تذکرات لازم را در خصوص رعایت نرخ مصوب قیمت گوشت قرمز اعلام داشتند.

احمدپور در زمینه قیمت گوشت منجمد نیز بیان کرد: برای قیمت گوشت بره و گوساله منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای بین ۱۳۵ تا ۱۵۵ هزارتومان در نظر گرفته شده است و از اول بهمن ماه امسال تاکنون ۳۵۰تن گوشت قرمز منجمد “وارداتی و داخلی “در بازار توزیع شده است و در حال حاضر نیز هیچ گونه محدویت و کمبودی در توزیع گوشت قرمز منجمد در استان وجود ندارد.

مدیر بازرسی کالاهای اساسی سازمان جهادکشاورزی لرستان تصریح کرد: طی این بازرسی برای قصاب‌هایی که رعایت قیمت توافقی را نکرده بودن توسط بازرسان برای تعداد ۲۰نفر پرونده تخلف تشکیل شد و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

احمدپور افزود: هرگونه افزایش قیمت بر اساس نرخ توافقی تخلف گرانفروشی محسوب می شود و برخورد قانونی به عمل می‌آید و از قصاب‌ها و فروشگاه‌های استان که با بازرسان جهادکشاورزی تعامل و همکاری لازم را دارند نیز قدردانی می‌کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید