معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
تاریخ: ۱۶:۱۰ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
لرستان با وجود طبیعت و تنوع جاذبه‌های گردشگری باید سرآمد اقتصاد گردشگری باشد

دیدار معاون گردشگری کشور با فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان با حضور دکتر ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، دکتر سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: لرستان دارای طبیعت بکر و موهبت‌های خدادادی کم نظیری است که این استان را به یک مکان ویژه به لحاظ ظرفیت‌های گردشگری تبدیل کرده است .

دکتر ثمینی اظهار داشت: با توجه به اینکه جای جای لرستان قابلیت تبدیل شدن به ثروت را دارد، اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری نقش موثری در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد کرد .

وی خاطرنشان کرد: از طرفی توسعه صنعت گردشگری ارتباط مستقیمی با زیرساخت ها دارد که لازم است در جهت ایجاد آنها به خصوص با هدف خدمت رسانی به گردشگران اقدام شود .

معاون استاندار لرستان افزود: شیوع بیماری کرونا موجب آسیب به مشاغل بسیاری شد که صنعت گردشگری نیز از این موضوع بی نصیب نمانده و رکود بی سابقه گردشگری را در دنیا شاهد بودیم .

دکتر ثمینی ادامه داد: باید در نظر داشت کرونا همیشگی نیست و روزی به پایان می رسد که لازم است از فرصت بوجود آمده برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت ها استفاده کرد .

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری هستند که باید با تسهیل گری زمینه حضور آنها در استان به خوبی فراهم آید .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: می توان از ظرفیت های قانون برای رفع مشکلات و موانع حضور سرمایه گذاران در استان بهره برد و با تولید ثروت از طریق گردشگری به بالا بردن توان اقتصادی مردم استان کمک کرد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید