استاندار لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۷ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور / معاون رئیس جمهور شخصا پیگیر مصوبات خواهد بود

فرهاد زیویار استاندار لرستان درباره آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور مطرح کرد؛ جلسه امروز مربوط به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به لرستان در آذر ماه سال گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زیویار در ادامه مطرح کرد؛ فردا به دعوت معاون محترم اجرایی رئیس جمهور برای پیگیری و بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر به نهاد ریاست جمهوری خواهیم رفت و بناست راجع به اعتبارات در نظر گرفته برای این پروژه ها گزارشی داده شود.

استاندار لرستان درباره آخرین وضعیت این مصوبات بیان داشت؛ امروز جلسه ای در همین رابطه برگزار کردیم از دستگاه های اجرایی دعوت به عمل آوردیم و در همین جلسه از اعتبارات اعطایی که وصول شده است توسط دستگاه‌ها گزارش‌های لازم ارائه شد و درباره میزان پیشرفت پروژه ها نکاتی مطرح گردید .

زیویار در ادامه بیان کرد؛ بعد از اینکه اعتبارات به پروژه های مد نظر تزریق شد هرکدام از دستگاه ها گزارشات خود را ارائه دادند و بناست با توجه به این گزارشات فردا در جلسه نهاد ریاست جمهوری حاضر شده و نکات را انتقال دهیم .

استاندار لرستان با بیان اینکه مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری می‌باشد خاطر نشان کرد؛ اگر کاستی و مشکلی وجود داشت خود معاونت اجرایی وارد عمل خواهند شد زیرا همانطور که مطلع هستید مسئول رسیدگی به مصوبات سفر های استانی معاونت اجرایی می‌باشند.

زیویار درباره آخرین وضعیت اعتبارات تزریق شده نیز اشاره نمودند؛ مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان چیزی حدود ۶۵۰۰ میلیارد تومان می باشد که ۵ هزار میلیارد و ۷۵۰ میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه های عمرانی می‌باشد و ۷۸۴ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۷ و مباحث مربوط به مدیریت بحران و… می شود.

استاندار لرستان در پایان گفتگوی خود مطرح کرد؛ لازم به ذکر است در مجموع ۱۰۸۸ میلیارد تومان پول نقد به پروژه های عمرانی استان تزریق شده است که این ها جدای از اعتبارات تسهیلاتی هستند که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به بالا هستند که در مجموع سقف اعتبارات سفر رییس جمهور برای لرستان ۱۶ هزار میلیارد و ۲۸۹ میلیارد تومان میباشد که به آن می بایست ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی را اضافه کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید