مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۹ :: ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
لزوم برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای استان

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در جلسه شورای راه و شهرسازی استان لرستان با تاکید بر لزوم ساماندهی روستاهای درحریم شهرها برلزوم برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسعود رضایی با اشاره بر لزوم توسعه پایدار روستایی تصریح کرد: روستاهای استان نیازمند نگاه متوازن و همه جانبه براساس قوانین و مقررات و در چارچوب طرح صیانت از اراضی ملی، منابع طبیعی و جلوگیری از تصرف و تخریب غیرقانونی این اراضی در حاشیه شهرها است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان ساخت وسازهای غیرقانونی در روستاهای حاشیه شهرها را تهدیدی جدی برای هویت و سبک زندگی سنتی در روستاها دانسته واظهارکرد: بااجرای طرح جهش تولید مسکن می‌توان به ساماندهی مناطق حاشیه شهرها پایان داد.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان برنامه دولت سیزدهم در ساخت سالانه یک میلیون مسکن درسال را بسیار ارزشمند و بر اساس نیاز کنونی کشور دانسته و تصریح کرد: اجرای این طرح بزرگ نیازمند هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه های اجرایی با وزارت راه و شهرسازی است.

کرم‌الهی ساماندهی بازار مسکن و تامین مسکن در راستای حمایت از اقشار ضعیف وکم برخوردار جامعه را از اهداف اصلی طرح جهش تولید مسکن دانسته و بر آمادگی کامل اداره کل راه و شهرسازی استان درخصوص اجرای این طرح ارزشمند در لرستان تاکید کرد.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده از اواخر مهر ماه پرواز مشهد مقدس روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار خواهد شد.

علی کاملی تصریح کرد: در صورت استقبال مسافرین محترم تعداد پروازها و مسیرهای پروازی متنوع در سطح کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید