گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۱۳ :: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
مجمع خیرین یاریگران زندگی نهضتی اثرگذار برای داشتن جامعه‌ای عاری از اعتیاد

صبح امروز دکتر حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور در مراسم مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: مجمع خیرین یاریگران زندگی نهضتی اثرگذار برای حرکت  به سوی سلامتی و جامعه‌ای عاری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است که امروز استان لرستان نیز به عنوان هفدهمین استان کشور در این امر ارزشمند سهیم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر حسن حمزه‌‌زاده اذعان داشت:
این نهضت برای برچیدن اعتیاد و سایر آسیبهای اجتماعی برپا شده است و عزیزانی که در این حوزه پای کار هستند بدانند که عرصه نوینی را برای تداوم سلامت و امنیت در جامعه راه‌اندازی می‌کنند و قطعا در دهه‌های بعد از یاریگران زندگی به نیکی یاد خواهد شد.

او ادامه داد: امروز استان لرستان به عنوان هفدهمین استان کشور در این مجمع مشارکت دارد و امید است با توسعه این مجمع در سراسر کشور شاهد حرکتی سازنده باشیم و هرگز چهره شهر با معتادها و‌کارتن‌خوابها مکدر نشود.

حمزه‌‌زاده با اشاره به اینکه هدف اصلی از تشکیل این مجمع ایجاد اشتغال پایدار برای بهبودیافتگان است گفت: تحقیقات نشان داده است در اکثر موارد، مدت زمان پاکی یک فرد رها شده از مرکز ماده ۱۶، فاصله اوست با اولین توزیع کننده مواد مخدر و این تراژدی، بسیار تاسف‌آور است. لذا اشتغال پایدار برای بهبودیافتگان همطراز با درمان اهمیت دارد.

او با تاکید بر نقش این مجمع در صیانت از رهایی یافتگان ابراز کرد: به یاری خدا با راه‌اندازی مجامع خیرین یاریگران زندگی در سراسر کشور کاری می‌کنیم چرخه معیوب بازگشت زنان و مردان معتاد متجاهر به اعتیاد اصلاح شود و در معابر عمومی دیده نشوند و این با ایجاد اشتغال مولد و پایدار ممکن خواهد بود.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور با اشاره به تجربه کارآفرینی برای آسیبدیدگان اجتماعی دکتر علیرضا نبی رییس هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، عنوان کرد:  ایجاد کارگاه در مراکز ماده ۱۶ بسیار اهمیت دارد و صیانت از بهبودیافته فقط با استقرار او در جایگاه کاری و اشتغال پایدار ممکن است و از طرفی با توجه به اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص همت بهبودیافتگان برای کار و اشتغال آبرومند، قطعا محصولات آنان مشتری خواهد داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید