گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۱ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با دستور کار فروش سهام سازمان جهت تکمیل ساختمان جدید (زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی) با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان صبح امروز پنجشنبه ۶ شهریور۹۹ براساس اعلام قبلی با حضوراعضای هیئت مدیره وسایراعضای این سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ،حفظ فاصله اجتماعی و تب سنجی از کلیه اعضا در سالن همایش های بانک صادرات استان برگزار شد.
درابتدای این مراسم به استناد دستورالعمل برگزاری و اداره مجامع عمومی، هیات رئیسه (اصلی) مجمع توسط اعضا انتخاب گردیدند.
در ادامه مجمع مهندس منوچهرماهرو بختیاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع وعرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: این اولین مجمع عمومی استان است که بدون وجود مهندس فیلی عزیز که یکی ازاسطوره ها سازمان نظام مهندسی لرستان بودند برگزار می شود، ایشان حق بزرگی بر گردن تمام سازمان های نظام مهندسی کشور دارند.
وی با بیان گزارش مختصری از عملکرد هیئت مدیره دوره هشتم، افزود: در این دوره معضلات و موانع بررسی شده بخشی ازآنها برطرف و بخشی دیگر درمدت باقیمانده این دوره، به دنبال برطرف کردن آنها می‌باشیم.
بختیاری در خصوص شرایط ساختمان سازمان نظام مهندسی مطرح کرد: توسط همکاران از قبل زحمت تهیه زمین در بلوارحج شده بود و با پیگیری هیئت مدیره پروانه ساخت صادر ، نقشه آن تهیه و فنداسیون آن نیز اجر شده است، در حال حاضر در مرحله اسکلت می باشیم، که در دو مرحله مناقصه برای اجرای اسکلت برگزارشد که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در بازار و نوسانات قیمت مصالح، هنوز نهایی نشده است، امیدواریم در مرحله بعدی با دعوت از دوستان حقوقی و دلسوز سازمان این مرحله هم نهایی شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با بیان اینکه جهت ساخت ساختمان قریب به ۱۶ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، گفت: برای تامین منابع مالی جهت تکمیل ساختمان چهار منبع بیشتر نداریم یکی فروش ساختمانی که در حال حاضر در آن ساکن می‌باشیم دوم فروش سهام سازمان سوم برداشت از سپرده سازمان و دیگری استفاده از تسهیلات بانکی می باشد.
بختیاری تصریح کرد: درمجمع قبلی نظر هیئت مدیره این بود که در کنار فروش سهام، اخذ مجوز برای تسهیلات بانکی داشته باشیم، که در مجمع قبلی با فروش سهام با توجه به روبه رشد بودن بحث سهام موافقت نشد، برای تسهیلات بانکی اقدام شده است که آن هم محدود می باشد، برداشت از سپرده راه دیگری می باشد ، که به دنبال این هستیم تا جایی که به تراز بودجه لطمه نخورد از سپرده سهام هم برداشته شود.
وی عنوان کرد: بضاعت سازمان درهمین حد می باشد اما مجبوربه فروش سهام میباشیم ، و درصورت فروش، سهام سازمان تبدیل به احسنت می شود ، چون یک ساختمان ساخته می شود که هم ارزش افزوده دارد وهم می‌تواند خدمات بهتری به اعضای محترم داشته باشد، در نهایت نیاز می باشد مجوز فروش سهام به هیئت مدیره داده شود تا در صورت نیاز با بالاترین قیمت به فروش برسد.
در ادامه مجمع کارشناس مسائل اقتصادی و بازار سرمایه جهت روشن شدن شرایط فروش سهام سازمان یک تحلیل بنیادی ویک تحلیل تکنیکال از سهام سازمان را برای اعضای مجمع مطرح نمودند و بعد از آن بازرسین سازمان نکات، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند در پایان رئیس مجمع عمومی شرایط فروش سهام را به مجمع عمومی واگذار کرد که پس از رای گیری از اعضای حاضر در مجمع مجوز فروش سهام سازمان به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان داده شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید