رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
مجوز رزیدنت جراحی زنان و زایمان دریافت شده است

پیش از ظهر امروز دکتر محمد حیدریان رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: با جابجایی بخش زنان و زایمان بیمارستان عسلیان به بیمارستان شهید رحیمی که یکی از کارهای مهم بوده یک پکیج کامل تجهیزات در بخش زنان و زایمان در این بیمارستان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری‌ سنگ نوشته، حیدریان افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم  و با پیگیری های صورت گرفته توانسته‌ایم مجوز رزیدنت در بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان برای بیمارستان شهید رحیمی را دریافت کنیم.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بیان کرد: بخش اتاق عمل زنان و زایمان و طرح انطباق و حفظ حریم بانوان در این بیمارستان راه اندازی شده و در حال انجام است.

دکتر حیدریان اظهار کرد: هر کشوری که دو شاخص مرگ و میر مادران و نوزادان را در حد نرمال داشته باشد به عنوان یک کشور توسعه یافته تلقی می‌شود که این نرم  مرگ میر نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی ۵٫۶و در کشور ۱۶ می باشد.

 وی یادآور شد:  متخصص کودکان در بیمارستان شهید رحیمی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حضور دارد.

دکتر حیدریان با اشاره به سیستم خنک کننده بیمارستان رحیمی خاطرنشان کرد: سیستم چیلر این بیمارستان یک سیستم جذبی و قدیمی می باشد که باعث خرابی برج خنک کننده این بیمارستان شده و به مدت یک هفته با مشکل سرمایشی روبرو شده بودیم که با پیگیری های شبانه روز توانسته ایم به صورت موقت چند کولر گازی خریداری و جهت رفع این سرمایشی اقدام شود.

وی اضافه کرد : در ابتدا ۱۱ کولر گازی برای سرمایشی بیمارستان شهید رحیمی درخواست شده بود و با توجه به اینکه سه کولر در انبار موجود داشته ایم  با شش کولر ایستاده جهت خریداری موافقت و راه اندازی شد.

خبر: سجاد دالوند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید