مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:
تاریخ: ۸:۱۱ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
نان یارانه‌ای هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه نان یارانه‌ای هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد، گفت: هرگونه افزایش قیمت نان به بهانه استفاده از کارتخوان یارانه‌ای ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به فعالیت ۲ هزار نانوایی در سطح لرستان، اظهار کرد: تاکنون برای هزار و ۵۹ واحد نانوایی کارتخوان یارانه نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع کارتوان یارانه‌ای که از روزهای گذشته شروع شده، تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، با بیان اینکه کارتخوان‌ها دارای نرم‌افزاری جهت نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی هستند، افزود: با تحقق این مهم، ضمن تنظیم ساعات کار نانوایی‌ها، از تعطیلی خودسرانه این واحدها نیز جلوگیری می‌شود.

بیرانوند، مشخص شدن میزان فروش نان، ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات مالکان، فراهم شدن زمینه فروش نان وزنی و جلوگیری از کم‌فروشی و در نهایت هوشمندکردن توزیع نان را از مهمترین مزایای نصب کارتخوان‌های یارانه‌ای در نانوایی‌ها برشمرد.

وی، نظارت فیزیکی بر تمامی واحدهای نانوایی در سطح استان را دشوار خواند و افزود: با فروش یارانه‌ای نان، نظارت بر نحوه توزیع نیز هوشمند می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه نان یارانه‌ای هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد، گفت: هرگونه افزایش قیمت نان به بهانه استفاده از کارتخوان یارانه‌ای ممنوع است

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید