تاریخ: ۱۹:۴۱ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان به قتل رسید

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان، لحظاتی پس از انجام مراسم تودیع، به ضرب گلوله به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته به نقل از شاپورخواست، قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان، موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت.

یک شاهد عینی در تشریح جزئیات قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان به خبرنگار شاپورخواست گفت: بعد از ظهر امروز دوشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱، مراسم تودیع حشمت اله بهرامی مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان برگزار و مدیر جدید معرفی شد.

قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان، با سلاح گرم

وی ادامه داد: اندکی پس از خروج مدیرعامل پیشین، پیکر خونین و بی جان حشمت اله بهرامی در خودرو شخصی او در محور کوهدشت – خرم‌آباد (محدوده شاهزاده عبداله) پیدا شد.

این شاهد عینی، تصریح کرد: قاتل یا قاتلین به سرعت صحنه قتل را ترک کرده اند اما، مامورین انتظامی و اورژانس به سرعت در صحنه جرم حاضر شدند.

وی افزود: هویت قاتل یا قاتلین مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان (مدیرعامل سابق) مشخص نیست اما امیدواریم عوامل انتظامی به سرعت نسبت به دستگیری مضنونین و مجرمین اقدام کنند.

قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان دقایقی پس از تودیع از مسوولیت
گفتنی است بعد از ظهر امروز، حشمت اله بهرامی مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان دقایقی پس از تودیع از این سمت، به ضرب گلوله فرد یا افراد ناشناس، با جهان نیز وداع کرد. تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

جزئیات قتل مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان

رئیس پلیس خرم‌آباد توضیح داد؛
در همین رابطه، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار شاپورخواست، ضمن تایید موارد فوق، تصریح کرد: مقتول مردی میانسال با هویت معلوم (مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان «مدیرعامل سابق») بود که پس از مراسم تودیع و حین عزیمت به منزل، به ضرب گلوله افراد ناشناس جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: تحقیقات پلیس آغاز شده و کارآگاهان ما در حال بررسی صحنه جرم و تجهیزات فنی هستند، لذا امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ضمن دستگیری عامل یا عاملین این جنایت، مجرم یا مجرمین به مجازات برسند.

انتهای پیام/

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید