استاندار لرستان:
تاریخ: ۱۲:۱۵ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مردم خواستار تسریع در روند احداث راه‌آهن هستند

استاندار لرستان تاکید کرد: مردم این استان خواستار تسریع در روند احداث راه‌آهن و استفاده از مزایای حمل و نقل ریلی هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار با اشاره به دیدار با سردار سید “حسین هوشی سادات” فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی استان افزود: روند احداث راه آهن به عنوان یکی از طرح های در دست اقدام قرارگاه، در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد کارگاه های راه آهن لرستان از جمله مواردی است که موجب تسریع در روند کار احداث این پروژه خواهد شد و در همین رابطه مقرر گردید کارگاه های بیشتری با هماهنگی قرارگاه خاتم در محدوده راه آهن لرستان مستقر شود که این مهم بزودی انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه پروژه هایی از قبیل سدهای استان، قطعه دوم آزاد راه خرم آباد به اراک، جاده خرم آباد به پلدختر، اجرای تقاطع های غیر هم سطح شهر خرم آباد و بیمارستان نیایش به عنوان پروژه های راهبردی استان مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در روند ساخت این طرح ها تاکید شد.

زیویار ادامه داد: وضعیت سد های استان از دیگر نکات مهم این جلسه بود که پیگیری های لازم در رابطه با رفع مشکلات حوزه اعتبار سد معشوره و سد بختیاری و آبگیری سد تاج امیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: سردار هوشی سادات در پایان این جلسه با توجه به بررسی های صورت گرفته، در خصوص هر گونه همکاری برای تکمیل پروژه های مذکور قول مساعد داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید