کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی:
تاریخ: ۱۲:۲۴ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
مردم نمایندگانی دادرس و تحول ساز انتخاب کنند/ به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستم

کاندیدای دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه‌ی انتخابیه خرم‌آباد و چگنی گفت: برای نجات لرستان از فقر و فلاکت علاوه هماهنگی بین دستگاهی نیازمند مشارکت جدی مردم هستیم و این همت با هم‌افزایی دولت، سازمان‌های مردم‌ نهاد، مراکز و موسسات دولتی و مردمی و تک تک شهروندان ممکن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، «مرتضی همتی» در خصوص نقش انتخابات در لرستان اظهار کرد: مردم لرستان باید آگاه باشند در حساس‌ترین نقطه تغییر وضعیت خود و جامعه که انتخابات است می‌توانند نمایندگانی دادرس و تحول ساز انتخاب کنند.

او با تاکید بر این‌که نماینده شایسته لزوما بایستی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد، تصریح کرد: هم‌استانی‌های ما نباید دچار سردرگمی، ایل پرستی و طایفه بازی شوند و مهم‌ترین عامل نجات خود که همان شایسته سالاری است را نادیده بگیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه‌ی انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در پایان تاکید کرد: فقر و فلاکت در لرستان یک شبه به وجود نیامده است و اگر هر کس در هر جایگاهی درست به وظیفه کاری، شهروندی، اجتماعی، فرهنگی خود عمل می‌کرد امروز اوضاع این استان تا این حد بغرنج و افسوس آور نبود، لذا شایسته است انتخابات را جدی بگیریم و افراد واقعا توانمند و شایسته‌ای برای تغییر سرنوشت استان خود انتخاب کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید