معاون هلال احمر لرستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
تاریخ: ۱۰:۴۰ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
مردی با ریه های سفید و خون قرمز

معاون آموزش هلال احمر لرستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. دکتر همتی در پیامی، درگذشت این عضو جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،به نقل از شهروند آنلاین، دکتر کامران خدایی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان لرستان در پی ابتلا به ویروس کرونا به دلیل داشتن بیماری زمینه ای صبح روز پنجشنبه به دیدار حق شتافت.

دکتر کامران خدایی؛ معاون آموزش جمعیت هلال احمر استان لرستان در سیل بزرگ سال گذشته در استان لرستان خدمات ارزنده ای را به آسیب دیدگان ارائه کرد. او روزی در حالی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت که آخرین پیامش در روز گذشته برای رییس جمعیت هلال احمر چنین بود:

جناب آقای دکتر همتی عزیز
رنگ ریه‌هایم سفید گشته
اما خونم هنوز قرمز و در تب و تاب خدمت به هموطنان است و تا آخرین لحظه بازنخواهم ایستاد از این راه….
خدایی معاون آموزش لرستان

در همین راستا دکتر کریم همتی در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

«دکتر خدایی بزرگ مردی متواضع و هلال احمری عاشق بود که به تعبیر خودش ” رنگ ریه‌هایش سفید گشته اما خونش هنوز قرمز بود و در تب و تاب خدمت به هموطنان و تا آخرین لحظه بازنخواهم ایستاد از این راه” و به راستی چه زیبا در این مسیر تا آخرین لحظه ایستاد.

یاد این نیروی عاشق را گرامی می‌دارم و امیدوارم خداوند مهربان و متعال به پاس تمام مجاهدت‌ها و رشادت‌هایش در راه تسکین آلام بشری و جان بخشیدن به انسان‌ها او را در حریم امن خود مهمان کند.
برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت دارم.
دکتر کریم همتی
رئیس جمعیت هلال احمر»

پایگاه خبری سنگ نوشته این حادثه جانکاه را به جامعه جمعیت هلال احمر لرستان و خصوصا خانواده محترم دکتر کامران خدایی تسلیت و تعزیت عرض می کند و برای آن مرحوم علو درجات غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را خواستار است.
روحش شاد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید