وزیر کار در سفر به لرستان:
تاریخ: ۲۳:۱۷ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
مسئول عقب ماندگی لرستان مدیران هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد شدید از عدم اجرای مصوبات سفر دولت در لرستان، گفت: مسئول عقب ماندگی استان شما هستید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،به نقل از مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه یکشنبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سخنانی با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان، اظهار داشت: این مصوبات حتماً باید اجرا شوند.

مدیران مسئول عقب‌ماندگی لرستان هستند

وی با بیان اینکه مشکلات بر سر راه اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان باید رفع شوند، عنوان کرد: این مشکلات باید در استان حل شوند.

این چه بساطی است راه افتاده؟ فقط دنبال این هستید که از بالا اجازه بگیرید و اختیار خودتان را به دیگران داده‌اید!وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معاون اقتصادی استانداری باید مشکلات بر سر راه اجرای مصوبات را رفع کند، چرا که مصوبات سفر تحت هر شرایطی باید اجرا شوند، افزود: ما نیامده‌ایم اینجا حرفی بزنیم که خدایی ناکرده شش ماه دیگر به دلیل اینکه عملیاتی نشده، رویمان نشود به این استان بیاییم.

مرتضوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه من اگر به‌جای استاندار و نماینده محترم ولی‌فقیه بودم، با مدیران کم‌کار برخورد می‌کردم، مسئول عقب ماندن لرستان شما مدیران هستید، افزود: این چه بساطی است راه افتاده؟ فقط دنبال این هستید که از بالا اجازه بگیرید و اختیار خودتان را به دیگران داده‌اید!

چرا دستگاه‌های نظارتی به توسعه استان کمک نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: چرا دستگاه‌های نظارتی به توسعه استان کمک نمی‌کنند؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه واقعاً زیبنده استان این است؟ گفت: روز قیامت می‌توانیم پاسخگوی مسئولیتی باشیم که گرفتیم؟

مرتضوی، ادامه داد: به خدا دوران مسئولیت می‌گذرد، خیلی هم سریع می‌گذرد، آن وقت غصه می‌خوریم که چرا مشکل مردم را حل نکردیم، بنشینید مشکلات مردم را حل کنید، سرمایه‌گذار خودش آمده در لرستان سرمایه‌گذاری کند، اما از او حمایت نمی‌شود.

وی عنوان کرد: زیبنده ما نیست که جوان بگوید من اشتغال می‌خواهم و ما بگوییم این مشکل تو است، جوان بگوید من می‌خواهم ازدواج کنم، تسهیلات می‌خواهم و ما بگوییم این مشکل تو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: اگر ارباب‌رجوع به شما مراجعه کرد، آستین همت را بالا زدید خیر دنیا و آخرت نصیب خودتان خواهد شد، ثواب آن هم مشمول اجداد و گذشتگان شما خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید