شهردار خرم‌‌آباد:
تاریخ: ۲۰:۰۵ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
مطالبه شفافیت و عملکرد از مهمترین کارکردهای رسانه است

شهردار خرم آباد در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گفت: مطالبه شفافیت و مطالبه عملکرد از مهمترین کارکردهای حوزه رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داریوش بارانی بیرانوند در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: افتخار می کنم که در روز ۱۷ مرداد که به روز خبرنگار مزین شده، حکم بنده بعنوان خادم مردم شریف خرم آباد صادر شده و تطبیق این دو با هم را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود:خبر از جنس آگاهی است و بین جامعه آگاه و جامعه غفلت زده فرق می باشد که تنها یک تصویر می تواند در تحولات جهانی،مدیریتی،استانی و… تاثیر گذار باشد.

بارانی بیرانوند با اشاره به آفت رسانه،عنوان کرد: هر قدر از سمت حقیقت به سمت واقعیت وارد شویم از حسن انجام خبرنگاری فاصله گرفته ایم و رفتن به سمت جذابیت شخصیتی دو عامل از آفت های خبرنگاری است.

وی با اشاره به مطالبه گری خبرنگاران،تاکید کرد: قلم خبرنگاران باید متوجه مدیران باشد و مطالبه گری اهل رسانه از مدیران باید یک اقدام پیوست و دائمی برای حفظ و منفعت شهر و استان باشد.

بارانی بیرانوند یادآور شد: خبرنگاران باید جانب شهر را نگه دارند نه شهردار خرم آباد و تا مادامی که به دنبال شفافیت و منافع شهر باشند در زمین تیم فعلی مدیریت شهری قرار دارد.

خبر: سجاد دالوند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید