تاریخ: ۱۳:۳۰ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
موانع حقوقی پروژه نیمه کاره  هتل صخره ای خرم آباد برطرف شد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع حقوقی و قانونی طرح نیمه کاره هتل صخره ای خرم آباد برطرف و عوارض نهایی این طرح توسط شهرداری مشخص شده است.


به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،
مهرداد ویسکرمی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: یکسال پیش اداره کل راه و شهرسازی پنج هزار متر مربع جهت توسعه هتل صخره ای به این طرح واگذار کرده است و بعد از ۲ سال و نیم پیگیری های مداوم، حدود ۲ ماه پیش نیز مشکلات اداری و حقوقی این طرح نیمه کاره برطرف شد.

 

وی اظهار داشت: به همین منظور جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری برای این طرح برگزار شد و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه مصوب شده در این کمیسیون، به طور کامل پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین ۶ میلیارد تومان عوارض ساخت و ساز این هتل توسط شهرداری محاسبه و طرح تحویل سرمایه گذار شد که بنابر اظهارات سرمایه گذار، به زودی پرداخت و عملیات اجرایی از سر گرفته می شود.

 

ویسکرمی با تاکید بر اینکه اکنون هیچ مانعی برای تکمیل هتل صخره ای خرم آباد وجود ندارد عنوان کرد: سرمایه گذار می تواند عوارض تعیین شده را بصورت کامل و یا قسطی برابر با قوانین و ضوابط پرداخت کند و بعد از آن، حداکثر ظرف یک هفته مجوز جدید ساخت هتل صادر خواهد شد.

 

وی گفت: براساس هماهنگی های انجام شده با سرمایه گذار، عوارض تا قبل از پایان سال پرداخت خواهد شد چراکه در صورت موکول شدن این امر به سال بعد شرایط تغییر خواهد کرد و سرمایه گذار ناچار به پرداخت عوارض بیشتری خواهد شد.

 

عملیات اجرایی هتل صخره ای خرم‌آباد سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۴۵ مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۸۸۰ مترمربع توسط سرمایه گذار اولیه آغاز شد و روی مبلغ اعتباری ۲۸ تا ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این هتل توافق شد، بنا بود این طرح ظرف سه سال ساخته شود اما در ابتدا، به دلیل مشکلات سرمایه گذار، کار ساخت این هتل متوقف شد و این طرح عمرانی در مرکز استان بعنوان یک طرح نیمه تمام طی سال های طولانی رها شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید