گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۱ :: ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
آخرین خبرها از پروژه برج های دوقلو

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، آخرین خبرها در رابطه با پروژه «برج‌های دوقلو» در این شهر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،کرم نعمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به پروژه بازسازی سراب «شهوا» در شهر خرم آباد، اظهار داشت: این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

 
آخرین خبرها از تعریض خیابان «حافظ»

وی با بیان اینکه بخشی از کار انجام شده است، عنوان کرد: پروژه «بام خاطره ها» در منطقه «پشت بازار» و «درب دلاکان» در حال اجرا است.

 
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، بیان داشت: حدود ۷۰ درصد از این پروژه عملیاتی شده است.

 

نعمتی ادامه با اشاره به مطالبه تعریض خیابان موازی «حافظ» در شهر خرم آباد از سوی مردم، گفت: طرح‌های این امر آماده شده و در شورای ترافیک نیز مصوب شده است.

 

وی، ادامه داد: میراث فرهنگی را نیز در این رابطه پای کار آورده‌ایم، جلسه‌ای برگزار و به طور حتم این پروژه عملیاتی خواهد شد.

احداث پارک‌های محله‌ای

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به پیش بینی پارک‌های اختصاصی در سطح شهر خرم آباد به خصوص برای بانوان، عنوان کرد: یک پارک در منطقه شمال خرم آباد و یک پارک نیز در منطقه جنوب و «گلدشت شرقی» احداث شده است.

 
نعمتی با اشاره به استارت بازارچه تولیدات بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد با همکاری شهرداری و کمیته امداد، عنوان کرد: شهرداری خرم آباد ساختمان بلااستفاده ای در منطقه ۶۰ متری داشت که آن را به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد در این رابطه قرار داده است.

 
وی، بیان داشت: این بازارچه تا پایان سال به طور حتم افتتاح خواهد شد.

 
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در ادامه با اشاره به تکمیل پارک منطقه «اسدآبادی»، گفت: طی سال گذشته چندین پارک محله‌ای در سطح شهر خرم آباد احداث شد و امسال نیز دنبال احداث پارک‌های محله‌ای بیشتری در سطح شهر هستیم.

آخرین خبرها از پروژه «برج‌های دوقلو»

 
نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه «برج های دوقلو» نیز، عنوان کرد: شرکت «معین کوثر» که پیمانکار این پروژه است، پای کار نمی‌آید، این شرکت به دنبال این است که این پروژه از دست شهرداری و شورای شهر خارج و در اختیار خودشان باشد.

وی، ادامه داد: قبلاً سهم شهرداری ۲۵ درصد و سهم پیمانکار ۷۵ درصد بوده است، حالا خواسته پیمانکار این است که تعداد طبقات پروژه کاهش پیدا کند که به تبع سهم شهرداری هم پایین می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، گفت: ما اعلام کردیم که خوب یا بد، قرارداد این پروژه منعقد شده است، به پیمانکار اعلام کردیم که با همین قرارداد یا پروژه را ادامه بدهد، در غیر این صورت اعلام کنند که نمی‌توانند تا قرار داد را فسخ و پروژه را به پیمانکار جدید بدهیم.

توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۲۵ هزار تن آسفالت در شهر خرم آباد استفاده کرده‌ایم، بیان داشت: با این میزان از آسفالت، در بخش زیادی از معابر خاکی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که بر اثر وقوع سیلاب آسفالت آنها از بین رفته بود، مورد استفاده قرار گرفت.

 
وی، افزود: قرار است که سهمیه قیری در اختیار ما قرار داده شود تا در بافت‌های فرسوده و مناطق کمتر توسعه یافته مورد استفاده قرار گیرد.

 
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، ادامه داد: به دنبال این هستیم که این سهمیه قیر را در مناطق مختلف بافت‌های قدیمی شهر تا پایان ماه جاری مورد استفاده قرار دهیم.

 
ساماندهی آب‌های سطحی نیازمند هزینه‌های بالایی است

نعمتی همچنین از آسفالت ۸۰ درصد از خیابان «خایدالو» شهر خرم آباد خبر داد و گفت: ساماندهی آب‌های سطحی شهر خرم آباد نیز نیازمند هزینه‌های بالایی است.

وی، گفت: سال گذشته برای ساماندهی بخشی از آب‌های سطحی منطقه «گلدشت» سه میلیارد تومان اعتبار هزینه کردیم.

 
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، بیان داشت: با استفاده از ظرفیت‌هایی که در وزارت کشور و همچنین استان وجود دارد به دنبال این هستیم که ساماندهی آب‌های سطحی مابقی مناطق را انجام دهیم.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید