مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۶ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
نظارت توسعه محور یکی از رسالتهای مهم حراست هاست

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: کنترل و نظارت توسعه محور و مدیریت منابع انسانی در حوزه سلامت اداری از رسالتهای مهم متولیان حراست است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر جهانی مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در نشست شورای هماهنگی حراست های بیمه ای مناطق۱-۲-۳ کشور که به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد با بیان این مطلب که حراستها در کنار مدیریت می توانند اهداف سازمان که مبتنی بر توسعه سلامت اداری است تحقق بخشند گفت: با ایجاد یک نظام اطلاع رسانی جامع و شفاف به دنبال شکل گیری یک سازمان پاسخگو،کارآمد و توسعه مدار هستیم.
دکتر جهانی با اشاره به جامعه ۴۳ میلیون نفری تحت پوشش سازمان افزود:توجه به مقوله هایی نظیر افزایش سطح آشنایی،آگاهی و درک مخاطبین از عملکرد ، قوانین و سیاستهای ما باعث اعتمادسازی هرچه بیشتر در شرکای اجتماعی و حفظ موجودیت سازمان می باشد.
معاون امور بیمه ای دفتر مرکزی حراست نیز با پر اهمیت بر شمردن حفظ و تقویت منابع انسانی گفت ،مهمترین راهبرد حراست های سازمان در تأمین و ارتقاء سلامت اداری،ایجاد یک نظام آموزشی کارآمد و ترویج آموزه های دینی و اصول اخلاقی در بین کارکنان است.
معاون بیمه ای دفتر مرکزی حراست همچنین افزود:حراستها در گذشته بیشتراز نقش تقابلی پس از وقوع جرم و تخلف برخوردار بودند ولی هم اکنون با پیشرفت علم و دانش و کسب مهارتها نقش پیشگیری و پیش بینی را در فرایند سلامت  اداری در دستور کار قرار می دهندو در نهایت از فساد جلوگیری می نمایند.
وی افزود : حراست ها تلاش می کنند تادرراستای اهداف سازمان همچون مدیریت مصارف وهزینه ها وتوسعه فناوری اطلاعات و بهبود فرایندها همکاری لازم را داشته باشند و ضمن اثرگذاری ، اقدام به شناسایی تهدیدات وآسیب ها نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید