تاریخ: ۲۲:۴۰ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
هرماه یک محله، طرحی برای عدالت اجرای خدمات شهری در خرم‌آباد

کنشگر و فعال اجتماعی لرستان گفت: در راستای عدالت و خدمات دهی مناسب می توان با اجرای طرح هر ماه یک محله، فصل جدیدی از آغاز خدمات دهی توسط شهرداری‌ها آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته؛ میلاد فاضلی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرداری در سنوات گذشته تمرکز ارائه خدمات بر روی برخی محلات و معابر بوده که نارضایتی مردم سایر محلات را نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: با اجرای طرح هر ماه یک محله می توان با تمرکز بر روی محل مورد نظر که از قبل آسیب ها، چالش‌ها و بسترهای موجود آن کشف و شناسایی شده اند به شکل یکسانی و تا حد مطلوب خدمات رسانی را ارائه داد.

روزنامه نگار لرستانی تصریح کرد: در خرم آباد تمام محلات می توانند هم دارای المان های متناسب با فرهنگ و هویت ساکنان آن باشند و هم سازمان‌های تخصصی موجود در شهرداری در هر ماه روی آن محله خدمات خود را گسترش دهند.

فاضلی بیان کرد: حتی می توان بستری ایجاد کرد در این طرح سایر دستگاه‌ها و نهادها و شرکت‌های خدمات دهنده در سطح شهرستان نیز هم راستا با شهرداری مشکلات موجود محله را در راستای محور فعالیت‌های خود برطرف کنند.

این کنشگر و فعال اجتماعی گفت: اجرای این طرح علاوه بر رعایت عدالت در خدمات دهی، می‌تواند بستر مشارکت و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی ساکنان محل را نیز فراهم آورد و در پایان بتوانیم یک رضایت مندی مطلوبی را در سطح محله ایجاد نماییم.

وی افزود: هر ماه یک محله با توجه به تعداد محلات خرم‌آباد به صورت هر ۴ سال یکبار به اجرا در خواهد آمد و با اجرای آن مجموعه شهرداری به تحرک وا داشته می‌شود.

فاضلی تصریح کرد: در حین اجرای طرح هر ماه یک محله شهرداری از ارائه سایر خدمات به محلات مختلف نیز دست نخواهد کشید، اما صرفاً تمرکز خود را بر روی اجرای خدمات زیرساختی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، رفاهی، آموزشی و زیبا سازی در محله مورد نظر به اجرا درخواهد آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید