فرماندار خرم آباد:
تاریخ: ۱:۵۱ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
همه دستگاه های متولی باید آمادگی لازم جهت مقابله با موج چهارم کرونا را داشته باشند/ فعلا خرم‌آباد در وضعیت زرد قرار دارد

شامگاه امروز فرماندار خرم آباد در خصوص تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از موج چهارم کرونا گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا محدودیت ها متناسب با شرایط و وضعیت شهرستانها و استانها اعمال می شوند که در حال حاضر هم شهرستان خرم آباد در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جعفر طولابی افزود: عمده محدودیت‌های لازم در حوزه پیشگیری از تجمعات و بویژه مراسم تحریم و عروسی اعمال می شود و در حوزه فعالیت گروه های شغلی نیز فعلا گروه شغلی چهار فعالیتشان ممنوع است.

طولابی تکمیل کرد: محدودیت گروه چهار شامل ممنوعیت فعالیت رسته‌های ورزشی، ورزش های پر‌برخورد، استخرهای شنا، کلوپ‌های ورزشی و استخرهای شنا می شود.

او ادامه داد: اما بقیه مشاغل به شرط رعایت پروتکلهای بهداشتی و با نظارت دستگاههای ذی ربط می توانند فعالیت داشته باشند.

فرماندار خرم آباد با اشاره به احتمال موج چهارم کرونا و سرعت شیوع کرونای انگلیسی، گفت: جلسه ستاد مبارزه با کرونا را همین هفته برگزار کردیم و با هدف آمادگی لازم در بحث پیشگیری از موج چهارم کرونا و کرونایی انگلیسی تصمیماتی اتخاذ شده است.

جعفر طولابی تاکید کرد: همه دستگاه های متولی باید به فکر باشند و آمادگی لازم جهت مقابله با این ویروس جدید و موج چهارم کرونا داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید