استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۰۴ :: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
واگذاری پارسیلون به سرمایه گذاران اواخر مردادماه جاری آغاز می شود

استاندار لرستان خبر داد: فرآیند واگذاری کارخانه پارسیلون به سرمایه گذاران اواخر مردادماه جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار شانزدهم مردادماه در جلسه ی هیات واگذاری کارخانه پارسیلون خرم آباد با اعلام روز بیست و پنجم مردادماه به عنوان تاریخ اولین نوبت آگهی مزایده پارسیلون، عنوان کرد: هدف از واگذاری این کارخانه، جذب سرمایه گذاران توانمند است که بتوانند این مجموعه ی مهم اقتصادی را احیا و رونق گذشته خود برگردانند.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد ضعیف سرمایه گذاران قبل طی جلسات متعدد تلاش کردیم که تمامی موانع و مشکلات فرآیند واگذاری آن را مرتفع کنیم.

استاندار ادامه داد: در این راستا و از زمان آغاز دولت سیزدهم پیگیری های متعددی را انجام دادیم که امروز به بار نشست.

زیویار گفت: هشتم شهریورماه آینده برای زمان نوبت دوم آگهی مزایده ی این کارخانه تعیین شده است.

وی با اشاره به پیشینه ی مهم اقتصادی کارخانه پارسیلون در استان، اظهار کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش ها بر این است که این مجموعه به یک منطقه اقتصادی ویژه تبدیل شود.

استاندار ابراز کرد: احیای مقتدر کارخانه پارسیلون ضمن بالا بردن نرخ تولید و صادرات استان می تواند با ایجاد اشتغال و بهبود شاخص های اقتصادی در پیشرفت و توسعه استان نقش بسزایی داشته باشد.

جلسه ی هیات واگذاری کارخانه پارسیلون به ریاست استاندار لرستان و با حضور ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیر کل صمت و مدیرعامل شرکت دماوند(به عنوان سهامدار کارخانه) در دفتر شرکت دماوند برگزار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید