استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ورزشگاه ١۵ هزار نفری خرم‌آباد تا شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار لرستان گفت: ورزشگاه ١۵ هزار نفری خرم‌آباد تا شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، البته طرح نواقصی دارد که در اسرع وقت و با تامین اعتبار برطرف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار صبح امرور در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه سال ۸۸ شروع شد، عنوان کرد: این طرح شامل مجموعه‌های متعددی است، تلاش ما این است که تا شهریور ماه ۱۴۰۲ برای ورزشکاران و مردم قابل استفاده باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته و از محل سفر رییس جمهوری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده است، گفت: ورزشگاه تا شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، البته طرح نواقصی دارد که در اسرع وقت و با تامین اعتبار برطرف می‌شوند.

استاندار لرستان اعتبار هزینه شده برای پروژه را ۱۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

زیویار در خصوص ایجاد راه دسترسی ورزشگاه از سمت بام هم توضیح داد: مذاکراتی با راهداری در این زمینه انجام شده است و چند روز آینده عملیات اجرایی راه دسترسی شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت موظف است زیرساخت‌ها را مهیا کند، گفت: رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم که مجموعه را پس از بهره‌برداری بخش خصوصی به عهده بگیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید