معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ورزش و جوانان لرستان نیازمند تحول و توسعه زیرساخت است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب که خدمت به جامعه ورزش و تلاش در این راستا از دو جنبه قابل بررسی است ،گفت: سلامت بدنی انسان ها در دین مبین اسلام سفارش بیشمار شده و به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام عقل سالم در بدن سالم است و وقتی عقل سالم باشد قطعا تصمیمات معقولانه ای هم اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری دستنایی گردش نخبگان را امری طبیعی برای تحول عنوان کرد و افزود: این تحول به نوع عملکرد ها بستگی دارد و هرگاه توانمندی ها در راستای تحقق اهداف بکار گرفته شود قطعا تغییر رخ می دهد.

وی تصریح کرد: برخی نکات اگر بیان می شود نافی خدمات دوستان نیست ولی با بررسی مبنای سرانه ورزشی در کشور که ۷۵ سانتی متر است در لرستان اگر بیش از ۵۳ پروژه نیمه تمام انجام شود تازه سرانه به ۶۰ سانتی متر می رسد و این یعنی اینکه مدیر تازه منصوب شده باید تلاش کند تا این کمبود و کسری جبران گردد.

معاون سیاسی با بیان این مطلب که ورزش و جوانان لرستان نیازمند تحول است، گفت: کشتی ،فوتبال، ورزشهای رزمی، بانوان و … می تواند سرآمد باشد ولی این امر مستلزم این است که ورزشکار برای داشتن فضای ورزشی با مصیبت مواجه نباشد و برای یک تمرین ساده دردسر نکشند.

وی با بیان این مطلب که در رویکرد زیر ساخت ها عقب هستیم ،گفت:استعدادهای ورزشی در لرستان بسیار عالی است اما زیر ساخت ها یا وجود ندارد یا ناقص هستند که می طلبد تلاش مدیران سکان دار ورزش تحرک و تکاپوی بیشتری داشته باشند.

ستاری دستنایی گفت: برخی از این پروژه ها به یک پیچ بند است و برخی ها نیازمند بودجه و اعتبارات هستند که باید برای تسریع در آنان اقدام کرد.

معاون سیاسی -امنیتی استانداری لرستان گذری هم به خط مشی دولت زد و گفت: دولت سیزدهم به عنوان محوری ترین حرکت در خدمت به مردم نیازهای اولیه را در اولویت قرار داده است که یکی از این نیازها ورزش و جوانان است .

وی ادامه داد : سیاست دولت بر اساس سیاست جهادی و انقلابی است و مدیری را می خواهد که پاسخگو و رافع مشکل باشد نه پاسخگویی اداری و وقت اداری بلکه پاسخگویی قاطع در رفع مشکل باشد به نحوی که موجب رضایتمندی مردم گردد.

ستاری اظهار داشت : ورزشکاران و ورزش دوستان بدانند که با توجه به اعتبارات دولتی در عرصه اجرایی نیازمند حمایت همه جانبه بخش خصوصی و ورود جدی به این مقوله هستیم و اگر بخش خصوصی در عرصه های مختلف ورود نیاید انتظار تغییر نداشته باشید و مدیر جدید باید برای جذب این مشارکت تلاش کند .

وی با اشاره به این مهم که برنامه های دراز مدت نباید مانع اجرای برنامه کوتاه مدت و عکس شود ،گفت: استاندار لرستان هم بر همین اساس از مدیران برنامه های یکساله ،دوساله و چهار ساله خواسته است.

معاون سیاسی در پایان با بیان این مطلب که فرصت خدمتگزاری مانند ابر بهاری است و با همان سرعت که می آید با همان سرعت هم می رود،گفت: اما نکته بارز این ابر بارش های فراوان آن است .

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مسوول در دو جا مسوول است یکبار در مقابل مردم و یکبار هم در عالم خداوند و اگر این سرلوحه قرار باشد قطعا بسیاری از کم‌کاری ها کاهش می یابد بنابراین مدیران محضر خداوند و مردم را بودن را پاس بدارند و قدردان این فرصت به وجود آمده باشند.

در این مراسم از زحمات حشمت اله امان الهی تقدیر و سید آرش قیاسیان به سمت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان منصوب شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید