کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۱۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
ورودی شهر زیبای خرم‌آباد باید زیباتر باشد/ مسکن مهر مورد بی‌مهری قرار گرفته است

عصر امروز افشین خورشیدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: وجود شوتی‌ها در شهر ما نشان‌دهنده ضعف معیشتی و بیکاری جوانان است که این بیکاری و فلاکت اصلا شایسته مردم نجیب ما نیست و برای خدمت به همین مردم عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تمام تلاش خویش برای خدمت به آنها را بکار خواهم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، خورشیدوند ادامه داد: توسعه مبلمان شهری یکی از اهداف مهم بنده است و عقیده دارم ورودی شهر خرم آباد از سمت جنوب شهر اصلا برازنده لرستان زیبا و تاریخی نیست و باید به فکر توسعه مبلمان شهری و امکانات بیشتری در نقطه بود.

وی با اشاره به اینکه احیای خانه‌های تاریخی می‌تواند منبع درآمد پایداری برای شهرداری‌ها باشد، گفت: جای جای شهر و استان مملو از چشمه و جاذبه‌های زیبای فرهنگی، تاریخی و طبیعی است که باید در راستای معرفی شایسته شهر، بهبود مبلمان شهری و افزایش اشتغالزایی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد‌.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه ۱۵ سال سابقه کار در کلان‌شهرها را در کارنامه کاری اش دارد، تاکید کرد: طرح جامع پسماند در شهر خرم‌‌آباد با هدف توسعه شهر از مهمترین برنامه‌های بنده است.

افشین خورشیدوند با اشاره بر رای بر اساس طایفه‌سالاری در لرستان تاکید کرد: شهر ما در اوج مشکلات به افراد متخصص، متعهد و دلسوز نیاز دارد نه وند خاصی لذا عزیزان اگر هم بر اساس وند‌ها رای می‌دهید لااقل به وند متخصص و کاربلدی رای بدهید که گره از کار مردم باز کنند.

خورشیدوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مسکن مهر عنوان کرد: مردم ما در این نقطه بشدت مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و از حداقل امکانات آموزشی، رفاهی و مذهبی بر خوردار نیستند و این درخور حقوق شهروندی آنان نیست به عنوان مثال به دلیل مسافت طولانی خانوارها امکان تامین هزینه سرویس دانش آموزان و کلا‌س‌های آموزشی آنها برای والدین ممکن نیست‌.از وجود مسجد و مراکز ورزشی بی‌بهره اند و نیز بسیاری مشکلات دیگر که از نزدیک مشاهده کرده‌ام و انشالله توجه به این نقطه جز اولویت‌های کاری ما است.

وی در پایان توسعه و اعتلای شهر خرم آباد را در گرو جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: شهر خوب با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب ایده‌آل می‌شود لذا به جهت اجرای پروژه‌های موفق که پاسخگوی نیاز مردم باشد و چهره شهر را متحول کند باید به استقبال سرمایه‌گذران برویم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید