گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۹ :: ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
پدیده جام جهانی با هیچ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطح دنیا قابل مقایسه نیست

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: پدیده جام جهانی با هیچ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطح دنیا قابل مقایسه نیست و امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است شاهد صعود تیم ملی از گروه خودش باشیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی تاج امروز در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان لرستان بیان کرد: امیدواریم مجموعه انتخابات شده بتواند طی چهارسال آینده باعث رشد و توسعه فوتبال در لرستان شود.

وی با بیان اینکه سهم لرستان در تیم‌های ملی و بخش داوری کشوری خوب است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده این است که هئیت فوتبال لرستان در گذشته فعالیت خود را به خوبی انجام داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فعالیت تیم خیبر خرم‌آباد کارهای زیرساختی خوبی در حوزه باشگاه‌ داری انجام داده است، تصریح کرد: ایجاد یک باشگاه می‌تواند باعث جلوگیری از انحراف جوانان از مسیر درست زندگی باشد.

تاج با بیان اینکه قرار است ۵۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم کشور ساخته شود، افزود: بایستی علاوه بر فوتبال در حوزه فوتسال و فوتبال ساحلی کارهای زیرساختی خوبی در لرستان انجام شود که ساخت یک زمین فوتبال ساحلی در لرستان می‌تواند آغازگر این جریان باشد.

وی در ادامه به حمایت فدراسیون فوتبال از حوزه ورزش بانوان اشاره و اظهار کرد: سیاست فدراسیون فوتبال این است که ورزش بانوان در حوزه‌های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال پویاتر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پدیده جام جهانی با هیچ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطح دنیا قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است شاهد صعود تیم ملی از گروه خودش باشیم البته باید به این نکته توجه کرد که فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید